وکتور سرا مرکز تخصصی طراحی وکتور

تاریخچه تیم وکتور سرا

گروه وکتور سرا در ابتدا با نام مرکز خدمات هنری ، تابلوسازی و چاپ دیجیتال ایرانمنش در سال ۱۳۹۳ فعالیت صنفی خود را  شروع کرد . فعالیت vecor sara در قالب ارائه خدمات طراحی ، برش لیزری ، چاپ دیجیتال و بنر از ابتدا آغاز شده بود .

 در سال ۱۳۹۸ با شهادت و جان نثاری سردار رشید ایران حاج قاسم سلیمانی به پاس ادای دین به خون این شهید نام مجموعه به مرکز خدمات هنری ، تابلوسازی و چاپ دیجیتال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.

aks shahid soleimani8 Copyبه برکت خون این شهید در سال ۱۴۰۱  با گروهی از طراحان در زمینه های لیزر چاپ با شناخت نیاز همکاران عزیز صنایع بزرگ لیزر، سی ان سی ، چرم دوزی، برش شبرنگ ، تابلوسازی ، چاپ دیجیتال، بنر و … در راستای برطرف کردن نیاز چندین ساله این عزیزان در جهت دسترسی به فایل های آماده برش و چاپ در رسته ها و دسته های گسترده کرده است.

توانایی های تیم وکتور سرا

لذا مجموعه وکتور سرا به جرعت مدعی کاملترین دسته های وکتور های برداری و فایل های سی ان سی در کشور می باشد این مجموعه با ارائه هر فایل با فرمت های eps – ai – png – cdr – dxf –  این امکان را به کاربر می‌دهد تا در تمام نرم افزارهای کورل دراو، اتوکد ، فتوشاپ ،  ایلوستریتور و…  بدون محدودیت استفاده لازم و شرعی را ببرد.

فهرست